PRIJATELJ TRANSFER ELEKTRONIK

Nehruova 51, tel. + 381 11 318 40 46, delatnost : knjigovodstvo i računovodstvo


четвртак, 22. март 2012.

LANA TREĆA NA OTVORENOM PRVENSTVU ŠPANIJE


Desetog marta 2012. god. u Barseloni je održano Otvoreno prvenstvo Španije u Kyokushinu. Organizator takmičenja bio je novi IKO Branch Chief za Španiju, Shihan Daniel Lorente. Učestvovalo je 147 takmičara iz Kazahstana, Srbije, Kostarice, Rusije, Francuske, Poljske, Mađarske i naravno Španije. U reprezentaciji Srbije pored naše Lane Novković, koja se takmičila u katama, bili su borci : Saša Stošić, Miloš Miljković i Radivoje Mirković.




“Oko 15 časova već smo bili u sali. Sat vremena do početka turnira. Tribine  su bile pune, četiri tatamija, gomila učesnika. Kada sam videla toliku količinu ljudi u kimonima, mislila sam da se neće završiti taj dan, ali sve je bilo odlično organizovano. Bio je veliki broj onih koji su bili zaduženi da turnir prodje bez problema. Podelili su nas u grupe, dali instrukcije za prvi izlazak i ceremonija je počela. Ubrzo je krenulo takmičenje i kao i uvek, prvi su nastupali kataši. Nakon završenog prvog kruga i uradjene eliminacione kate, sačekali smo rezultate. Četiri devojke su išle dalje. Sensei Žarko Petković mi je prišao i rekao : ”Dobro nam je krenulo takmičenje, spremi se za finalnu katu”. Ja sad mogu da dodam, odlično se i završilo. Uvek ima prostora da se uči i da se mnogo napreduje, ali ja sam zadovoljna izvodjenjem Kanku kate i osvojenim trećim mestom. Kate su bile gotove i počele su borbe. Od naših momaka učestvovali su Saša Stošić, Miloš Miljković i Radivoje Mirković. Za njih imam samo pohvale. Radili su perfektno, i za našu zemlju osvojili tri zlata. Bravo momci! Na prvom treningu, posle turnira, slavili smo i jeli španske čokoladice. Hvala svima na podršci, na čelu sa našim trenerom Velimirom Matijevićem, koji je maksimalno posvećen tome da mi radimo, učimo i napredujemo. Idemo dalje. Osu!”  






Lana je osvojila treče mesto sa minimalnom razlikom u oceni od drugoplasirane takmičarke od, zamislite, celih 0,2. Očigledno je da njeno izvođenje sazreva i da je tek očekuju velika takmičenja i uspesi. Osu!





1 коментар: